Thursday, May 13, 2010

Pine 38

This is my second time been here.  No no no I bukan sangat kedai ni. Tapi consider kat Shah Alam takde banyak pilihan kedai makan so tendency ulang tayang adalah tipikal boley? Yes, I told my friend tempat ni agak mahal.

Therefore me and husband hanya order apa yang patut janji kenyang.  But one thing  I have to mention here tempat ni punya western food boleh tahan but local food kureng! - first time I been there last year and we ordered spaghetti Carbonara. Yes it was super delicious! 


Tak sedap. itu je yang I boleh kata.  Tapi harga???? belas henggit. hmmmmmm next time no local food only western food
kualiti gambar agak teruk.  so ni beef burger. Husband punya. nampak mcm tak menarik ek? tapi boleh tahan lah.  but this is not the best of all.



PD makan telur goreng nya je.  yang lain lain dia tak nak. oh yes yes dia makan udang sekali :D



Seriously? I dah bosan dengan Shah Alam tolonggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

No comments: