Saturday, July 24, 2010

PNB Darby Park KL

I went to KL yesterday.  Thought nak ke Restoran ******** but nope tak jadi.  Then my daughter mentioned about S.U.S.U and tahap kesebaran anak kecil dua tahun ini memang tak bertahan lama! Me and husband Freaked out! So the last thing we knew we were already in PNB Darby Park KL. Yes for susu and also makan time! heheheh

Sorry banyak banyak. Even husband also couldn't believe it. CRAP! I tertinggal kamera kecil I. Waduh! Maka takdelah unsur unsur begambar kan? Mintak maaf banyak banyak la gentle readers sekalian.  Nooooo I tak tipu I memang ke PNB Darby Park sebab itu je yang  terdekat kebetulan anak I dah rengek nak susu! hmmmm Husband did suggest to stay in house kat PNB Darby Park (All Suites). Government rate RM250.00! - I kata no la  yang.....I tak nak habiskan duit suka suka (che wah! Santo tak I?)
So no stay in  house. But makan yes.  I ordered blueberry cake (of coz the waiter did ask whether I wanted it right away or later after heavy meals.  hehehe my answer was straightforward! :D. Please serve it now because I'm really hungry.

I don't have issue with its taste. But to me the case was a little bit dry.  Small issue.  Then our dinner came.  Kari tulang rawan with nasi and husband had Ayam Percik with rice.  Voila! I just love it.  Not the bomb but kind of sedap after all my stomach real lapar gerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Then after susu daughter insisted to have nasi too! Why not kan? - here came the Ayam Lemon with rice.  Oh dear...dia makan sikit saja as usual it was me who had to finish it. Now that is why my weight almost reach **kg! 

We had banana split instead of Sago Melaka with scoop of ice cream - hmmmmmm ice cream biasa saja. It would be better taste if it was three scoops of Hagan Daaz hahahahah with bananas! - Oh perut dah kenyang time to start the engine and drive home.  Bill please.....arghhh whatever lah..Just bayar and balik. Oh.....I don't specifically order for this??? "IT'S OKEY MEM THIS IS FOR YOU DAUGHTER, IT'S ON THE CHEF"  - me:  thank you thank you thank you.  Dalam hati kenapa lah kau tak bagi percuma je apa yang we all makan tadi heheheheh setakat kek je ke? hehehehehheheheheheheheh  -  and the cheese cake? was marvelous!  tumpang rezeki you la nak :D 

p/s:  Bila pulak anak I made contact with chef ni? hmmmmm ini MESTI masa i dengan husband tengah lapar gila makan tak hengat and she was busy melawat satu coffee house!

4 comments:

manisz said...

alaaaaaaaaaaaaaaaa.. tk der gmbar!! napa tk hamik dgn hp ko nyah?? aku mmg teringin sggttt nk duk PNB park nie.. lau ko ada amik gmbar leh lah aku view2 sesikittt..

gov rm250 ek? on weekdays ke weekends? aku ingat rm600 jerk satu bilik.. eh bilik ke apartment ha?

Ms Pearl said...

hmmm mcm apartment nyah....
tapi tak silap all suites...gitu ler

ha ah gomen rate rm250 itu aku tanya jumaat malam sabtu :D

p/s: nyah memang niat nak tangkap ngan hp alih alih hp pun bat kong! gerrrrrrrrrrr takdek rezeki nyiahhhh

manisz said...

ooo aku rasa lau weekends mesti double lah tuhh..

tq lah apa2 pun.. ni pun dah membantu jugak nie.. gmbar2 aku tgk kt website dia jerlah nyah oiii..

haaa len kali, charge dlm kete jer bateri tuu.. mcm aku.. masuk kete jerk, letak hp kat car charger.. asal masuk kete jer charge.. hehehe

Ms Jade said...

hehehehheh aku lagi best nyah
kadang kadang hp pun tak tau letak mana hahahahhaha